هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

ایان راش: فرجه تعطیلی به نفع لیورپول خواهد بود

ایان راش در ستون مخصوص خود در روزنامه محلی لیورپول اکو می نویسد  

که تا زمان بازی با منچسترسیتی در روز یکشنبه، دو هفته از آخرین بازی   

لیورپول خواهد گذشت که این فرجه مهمترین دروه از فصل لیورپول تا به حال  

بوده است.

ایان راش در ستون مخصوص خود در روزنامه محلی لیورپول اکو می نویسد که تا زمان بازی با منچسترسیتی در روز یکشنبه، دو هفته از آخرین بازی لیورپول خواهد گذشت که این فرجه مهمترین دروه از فصل لیورپول تا به حال بوده است.

به عنوان بازیکن خیلی دوست دارید همیشه در جریان انجام بازیها باشید، مخصوصاً در این مقطع از فصل چونکه هر چه بیشتر بازی کنید احتمال آنکه بهتر بازی کنید بیشتر است. اما این موضوع خیلی مهم است که در زمان مناسب استراحت داشته باشید و این دقیقاً همان چیزی است که لیورپول در این مقطع به آن رسید.

آنها ترجیح می دادند تا در رقابتهای FA Cup هم آخر هفته پیش شرکت می کردند و هیچ شکی در این مورد نیست،  و مطمئنم که تمام بازیکنان و کادر فنی در انفیلد از دیدن بازیهای دور پنجم لذتی نبردند.

اما باید از هر موقعیتی جنبه های مثبت قضیه را دید، و در این مورد امتیازی که لیورپول نسبت به سایر رقبا داشت این بود که بازیهای جام حذفی پس از بازیهای ملی برگزار شدند و لیورپول این فرصت را پیدا کرد تا تجدید قوا کند.

با وجود اینکه چند تن از بازیکنان تیم در بازیهای دوستانه ملی شرکت کردند، اما این به نفع تیم خواهد بود چونکه گاهی اوقات قبل از آنکه به تمرینهای تکراری در ملوود برگردید خوب است تا بازیکنان محیط مختلفی را تجربه کنند.

مهمترین مسئله از نظر من فرجه ای است که به استیون جرارد و فرناندو تورس امکان می دهد تا بتوانند از بند مصدومیت رهایی یافته و به شرایط آرمانی خود برسند. بویژه جرارد خیلی خوشحال خواهد بود که پس از بازی با اورتون تنها در یک بازی غایب خواهد بود.

در هر مقطع دیگری از فصل اگر کاپیتان با چنین مصدومیتی روبرو می شد چندین بازی را از دست می داد. به همین خاطر اگر او تنها یک بازی را از دست بدهد، هم برای او و هم تیم بسیار خوب خواهد شد. تورس پس از رهایی از بند مصدومیت خود نتوانسته در شرایط آرمانی خود قرار بگیرد و تنها به همین خاطر بنیتز دیر هنگام او را در مقابل پورتس موث به میدان فرستاد.

پس این واقعیت که او از آن زمان تنها یک ساعت برای تیم ملی اسپانیا بازی کرده و این فرصت را داشته تا بتواند در ملوود به شرایط آمادگی خود برسد، مزیت دیگری برای لیورپول خواهد بود. حالا وظیفه لیورپول این است تا از امتیازات بدست آمده به نفع خود استفاده کند.

وقتی در انفیلد به مصاف منچستر سیتی می روند دیگر بهانه خستگی بازیکنان قابل قبول نیست چونکه بازیکنان مثل هر زمان دیگر فصل باید شرایط آمادگی شرکت در بازی را داشته باشند. مارک هیوز را از زمانی که در تیم ملی ولز کنار هم بازی می کردیم به خوبی می شناسم و می توانم بدون هیچگونه تعارفی بگویم که او بسیار مشتاق بازی در انفیلد است.

به عنوان بازیکن همیشه مرد بازیهای بزرگ بوده و به عنوان بازیکن سابق منچستریونایتد با حریف مهمتر از لیورپول روبرو نخواهند شد. به خاطر فراز و نشیبهایی که منچسترسیتی در طول فصل داشته به سختی بتوان در مورد بازی آنها پیش بینی انجام داد.

آنها در خانه توانستند 6 گل به پورتس موث بزنند اما خارج از خانه براحتی مغلوب حریف شدند، به همین خاطر دشوار است تا پیش بینی کرد لیورپول با چه حریفی روبرو خواهد شد. از آنجایی که لیورپول در خانه بازی می کند و آنها را مدعی قهرمانی در لیگ می دانند، انتظار میرود که حریف خود را مغلوب کنند و مطمئنم مارک هیوز از این وضعیت استقبال خواهد کرد.

پیش بینی می کنم این بازی هم مثل بازی رفت دو تیم جدال پایاپایی با هم داشته باشند اما مثل آن روز لیورپول باید مطمئن شود که برنده بازی خواهد بود.