هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

رافا و استیوی برنده جایزه بهترین مربی و بازیکن ماه

رافا بنیتز و استیون جرارد امروز خبر شادی را دریافت کردند چرا که 
 به عنوان بهترین بازیکن و مربی ماه مارس انتخاب شدند.

رافا بنیتز و استیون جرارد امروز خبر شادی را دریافت کردند چرا که به عنوان بهترین بازیکن و مربی ماه مارس انتخاب شدند.


به گزارش سایت رسمی لیورپول در ایران، لیورپول در ماه مارس چهار برد عالی پیاپی را بدست آورد و جرارد هم در بهترین فرم بازی خود ظاهر شد و در چهار بازی شش گل به ثمر رساند.

مضافاً اینکه جرارد اولین نفری است که تا به حال از زمان اعطای این جایزه در سال 1994 تا به حال 5 بار مفتخر به کسب این جایزه شده است.

در ضمن با توجه به موفقیت درکاهش اختلاف امتیاز لیورپول با صدرنشین من یونایتد و رسیدن لیورپول به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپل، بنیتز برای پنجمین بار این جایزه را کسب می کند.

برد خانگی 2-0 مقابل ساندرلند و پس از آن درهم شکستن 4-0 رئال مادرید در انفیلد در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی داد.

بعد پیروزی به یادماندنی 4-1 بر من یونایتد در اولد ترافورد رقم خورد و در پایان لیورپول 5-0 استون ویلا را در هم کوبید.

بنیتز گفت:"خوشحالم چونکه نشان می دهد که خوب بازی می کنیم، گل می زنیم و نتایج خوبی هم کسب می کنیم. بعلاوه نشان می دهد که در پشت صحنه کادر فنی هم سخت تلاش می کنند. خود را در موقعیت خوبی قرار داده ایم، اما حالا باید به کار خود ادامه دهیم."

به دنبال بازنگری در ساختار کادر فنی باشگاه تحت رهبری رافا بنیتز، برای فصل آینده طی توافقات انجام شده دو جانبه باشگاه اعلام کرد که قرارداد آنخل والز واسکز به عنوان رییس تحلیل ویدئویی و مربی تیم رزرو برای سال آینده تمدید نشود. باشگاه برای آنخل آرزوی موفقیت کرد.