هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

استیوی : این جایزه افتخار بزرگی است



استیون جرارد  امروز خوشحالی وافر خود را  پس از  اعلام خبر انتخاب خود  

به عنوان بهترین بازیکن فصل از سوی انجمن نویسندگان فوتبال ابراز داشت.

استیون جرارد امروز خوشحالی وافر خود را پس از اعلام خبر انتخاب خود به عنوان بهترین بازیکن فصل از سوی انجمن نویسندگان فوتبال ابراز داشت.

به گزارش سایت رسمی لیورپول در ایران ، کاپیتان لیورپول بالاتر از رایان گیگز و وین رونی هر دو از من یونایتد مفتخر به این جایزه شد و اولین بازیگن لیورپول پس از جان بارنز در سال 1990 به این افتخار نائل شد.
جرارد گفت:"خیلی خوشحالم اما کمی شگفت زده شده ام. وقتی به قابلیتهای بازیکنان حاضر در لیگ می کنید، باعث افتخار است که به این جایزه دست پیدا می کنم.

"
این جایزه از این بابت برای من ویژه است که جا پای بازیکنانی مثل جان بارنز، استیو نیکول و کنی دالگلیش به این جایزه دست می یابم که همگی قهرمانان من بوده اند. سالها قبل تر از آن این جایزه به ایان کالاهان و تری مک دورمت رسید که قهرمانان پدرم و بسیاری از هواداران لیورپول بودند.

"
فقط بازیکنان من یونایتد نیستند، وقتی نگاهی به بازیکنانی چلسی و آرسنال و تیمهای دیگر می اندازید همگی حالا بازیکنان فوق العاده ای در تیمهای خود دارد. کیفیت کار بازیکنان هر فصل بهتر و بهتر می شود و به همین خاطر بردن این جایزه موفقیت بزرگی بای من محسوب می شود.

"
اما در این راه تمام بازیکنان تیم لیورپول به من کمک زیادی کرده اند. خانواده ام و دوستانم هر بار که بازی دارم به دیدنم می آیند و هر موفقیتی که در فوتبال بدست می آورم آنها هم در آن شریک هستند و سهم عمده ای دارند چونکه 24 ساعت روز و 7 روز هفته پیش من هستند.

"
اما بزرگترین تشکر را باید از مربی تیم، کادر فنی و هم تیمی هایم بکنم. جوایز فردی در فوتبال عالی هستند اما بدون کمک دیگران موفق نمی شوید."جرارد گفت که ایان کاتن مدیر ارتباطات تلفنی این خبر را به او داد.
او در این باره گفت:"ایان به من زنگ زد و مردد بودم به تماس او جواب بدهم چونکه فکر می کردم باز احتمالاً در جراید شایعاتی در مورد من نوشته شده است!


"
اما وقتی گوشی را برداشتم و خبر خوب را شنیدم احساس خیلی خوبی به من دست داد."
جرارد این جایزه را در مراسم شامی که به همین مناسبت توسط انجمن نویسندگان فوتبال در لندن در 29 مه برگزار می شود، جایزه خود را دریافت می کند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
mahiar 24 اردیبهشت 1388 ساعت 00:08

خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 3 سه تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با رنک 1به بالا یا بازدید 100تا در روز

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید
-------------------------
همچنین با وبلاگهایی که تازه شروع به کار کردند واگر لینک www.tafrihi.com رو با نام
بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی
بگذارند دراین قسمت
http://www.tafrihi.com/list/
که به معرفی سایت ها ووبلاگها میپردازیم وبازدید خوبی هم از گوگل دارند ورنک2 دارد شمارا دراینجا معرفی میکنیم

-------------------------------
همچنین

عکس هایی زیبا و جدید از لیلا اوتادی تک تک
عکس هایی از مدلهای جدید مانتو ایرانی
عکسهایی زیبا از مدل های جدید روسری
مسابقه دانشجویی دختر شایسته روسیه2009 جدید
سودابه بیضایی در نشست مطبوعاتی فیلم عروس برفی
عکسهای حنانه شهشهانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون
عکس هایی از کنفرانس فیلم درباره الی در برلین
نشست نقد و بررسی فیلم‌ سینمایی « شبانه روز » با حضور حامد بهداد و مهتاب کرامتی
عکس هایی جدید از گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم برلین
عکس هایی زیبا وقشنگ از هدیه تهرانی
عکس هایی ازدختران شایسته جهان
عکسهایی جالب وزیبا از المپیک حیوانات
عکس هایی از نمایش مد لباس مالزی
عکس هایی ستارگان هالیوود در جشن مد نیویورک
جدیدترین عکس های اضافه شده از نانسی خواننده عرب دراینجا
عکس عروسی لیلا فروهر

همه همه را میتوانید به صورت مستقیم از اینجا ببینید
http://tafrihi.com/toplink/axs.htm
-------------------------

www.tafrihi.com
بای

poya 20 مرداد 1388 ساعت 02:40

سلام؛
وبلاگ جالبی داری، به ذهنم رسید جشنواره رسانه های دیجیتال رو بهت معرفی کنم. این جشنواره موضوعات زیادی برای مسابقه در نظر گرفته که توصیه می کنم حداقل در 2 تا 3 موضوع شرکت کنی. وبلاگت ارزش اونو داره که وارد این رقابت بشه. مهلت ثبت نام جشنواره تا 30 مرداده. آدرس سایت ثبت نام هم اینه www.dmf.ir.
ارادت

سینا 5 آبان 1388 ساعت 13:31 http://ermes3.blogsky.com

عشق است لیورپول !!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد