هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

تورس: با وجود درد بازی کردم


فرناندو تورس اقرار کرد که با وجود تحمل دردی که داشت در برد 2-0 تیم  

برابر من یونایتد بازی کرد.

04 آبان 1388 ساعت 15:18

فرناندو تورس اقرار کرد که با وجود تحمل دردی که داشت در برد 2-0 تیم برابر من یونایتد بازی کرد.


به گزارش سایت رسمی لیورپول در ایران، ال نینیو پس از رهایی از بند مصدومیت خود گل اول تیم را در حالی به ثمر رساند که لیورپول روند چهار شکست متوالی خود را منقطع دید.

اما پس از بازی اینگونه اقرار کرد:"در بهترین شرایط خودم نبودم. قبل از بازی می دانستیم که با 100% توانم نمیتوانم بازی کنم چونکه در برخی حرکاتم درد می کشیدم اما در بازیهایی این چنینی درد کشیدن مهم نیست!"

تورس در حالی تعداد گلهای زده خود را تا این جای فصل به 9 رساند که پس از پشت سر گذاشتن ریو فردیناند دروازه حریف را باز کرد.

او افزود:"در هنگام زدن ضربات مورب درد داشتم به همین خاطر فقط توانستم به دیرک نزدیک شوت کنم – این تنها کاری بود که میتوانستم انجام دهم!"

با کسب این نتیجه لیورپول به فاصله 4 امتیازی من یونایتد رسید و شش امتیاز از صدرنشینن فعلی لیگ چلسی عقب است.

تورس گفت:"برای همه هواداران و بازیکنان تیم خوشحالم و از این لحظات لذت می بریم. بار دیگر در کورس قرار گرفتیم. قبل از بازی می دانستیم که باید این بازی را می بردیم و موفق هم شدیم. حالا کمی اعتماد به نفس بدست آوردیم اما باید در دیدار جام اتحادیه چهارشنبه برابر آرسنال نیز ادامه دهیم.

"سپس باید به بازی با فولام فکر کنیم. اما بار دیگر احساس می کنیم که تیم قدرتمندی هستیم چونکه در کنار یکدیگر همچون گذشته تلاش می کنیم. خواهیم دید نتیجه چه خواهد شد و در پایان کار عملکرد خود را ارزیابی می کنیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
www.goalclubs.com 17 اسفند 1388 ساعت 23:33 http://www.goalclubs.com

به همه لیورپولی های عزیز و متعصب سلام میکنم...

به ما در www.goalclubs.com بپیوندید و انجمن لیورپول را قوی کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد