هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

بنیتز قراردادش را تا 2014 تمدید کرد


رافا بنیتز قرارداد خود را با باشگاه لیورپول تا سال 2014 تمدید کرد.


 

 

رافا بنیتز قرارداد خود را با باشگاه لیورپول تا سال 2014 تمدید کرد.


به گزارش سایت رسمی لیورپول در ایران، رافا گفت:"قلبم با باشگاه لیورپول است، به همین دلیل خوشحالم که این قرارداد جدید را امضا کردم. عاشق باشگاه، هواداران و شهر لیورپول هستم و با باشگاهی مثل لیورپول هیچوقت نمی تونستم به ماندنم نه بگویم. همیشه روشن گفتم که می خواهم مدتهای طولانی در باشگاه بمانم و وقتی قرارداد جدیدم به پایان برسد بیش از 10 سال خواهد شدکه در لیورپول مربیگری می کنم."

"باشگاه در سراسر جهان مورد احترام است و آن هم به علت تاریخ و میراث بی نظریش بوده است. قصد دارم تا آن ارزشها را حفظ کرده و فصل دیگری در تاریخ زرین باشگاه ایجاد کنم. در کل این فرایند عقد قرارداد، مایلم از زحمات سران باشگاه در نهایی کردن قراردادم تشکر کنم. همه ما در باشگاه یک چیز را می خواهیم که آن هم موفقیت باشگاه با کسب عناوین قهرمانی است."

پس از شکست رئال و من یونایتد، تمدید قرارداد رافا سومین خبر خوبی است که هوادارن باشگاه در این هفته مطلع می شوند.

تام هینکس در این باره گفت:"خبر خیلی خوبی است که رافا قرارداد بلند مدتی با باشگاه منعقد کردو از زمانی که او در سال 2004 مربی باشگاه شد، او مسئولیت پیشرفت بزرگ تیم را برعهده داشته است. می دانم که او همچنان پرتوان به پیشرفت امور خواهد پرداخت چرا که او مشتاق است تا موفقیتهای بیشتری برای باشگاه، هواداران و تمام دلسوزان باشگاه خلق کند."

جورج ژیلت هم گفت:"با بودن رافا در باشگاه، میتوان منتظر افتخارات و موفقیتهای بیشتری در زمین بازی بود.او قابلیتها و تواناییهای زیادی دارد که مورد توجه این باشگاه و سراسر جهان است. پس از پیروزی بر رئال مادرید و من یونایتد، این خبر موجب تقویت روحیه همه تا پایان فصل خواهد شد."