هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

زیدان : جرارد بهترین بازیکن جهان است

 

زین الدین زیدان معتقد است که جرارد را باید بهترین بازیکن جهان نامید.


زین الدین زیدان معتقد است که جرارد را باید بهترین بازیکن جهان نامید.

سه شنبه شب زیدان شاهد فروپاشی تیم سابق خود توسط لیورپول در انفیلد بود. در آن بازی جرارد دو گل از چهار گل تیمش را به تنهایی به ثمر رساند و قبل از بازی شنبه لیورپول مقابل من یونایتد، زیدان معتقد است که او در کنار کریستیانو رونالدو و لیونل مسی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان محسوب می شوند.

زیدان در مورد استیوی گفت:"آیا او بهترین بازیکن جهان است؟ ممکن است بازی او همچون مسی و رونالدو به چشم نیاید اما بله او را بهترین بازیکن جهان بدانید و باید این عنوان را به او داد. اگر بازیکنی مثل استیون جرارد در تیم نداشته باشید، تیم به خوبی کار نخواهد کرد."

"وقتی که در رئال جامهای قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح می کردیم، همیشه می گفتم کلود ماکلله مهمترین بازیکن ما است. هرگز نه من، نه فیگو و  نه رائول بهترین نبودیم، چونکه کاری که او می کرد چیز دیگری بود. همین رابطه بین جرارد و لیورپول صادق است."

زیدان اضافه کرد:"او قدرت پاس دادن خیلی خوبی دارد، می تواند با مهارت خاصی تکل بزند و گلزنی کند، اما مهمتر از همه حس اعتمادی و اعتقادی است که او در زمین به هم تیمی هایش می دهد. نمی توان این چیزها را یاد کسی داد – بازیکنانی مانند او با این خصیصه ها به دنیا می آیند."