هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

غوغا در آنفیلد

پرافتخارترین تیم اروپا نه تنها از پس جبران شکست  یک-صفر خانگى مقابل  

لیورپول در سانتیاگو برنابئو برنیامد بلکه ۴ بار دروازه اش را گشوده شده دید 

 تا براى پنجمین سال متوالى از رسیدن به یک  چهارم نهایى لیگ قهرمانان 

 اروپا باز ماند.

 

پرافتخارترین تیم اروپا نه تنها از پس جبران شکست یک-صفر خانگى مقابل لیورپول در سانتیاگو برنابئو برنیامد بلکه ۴ بار دروازه اش را گشوده شده دید تا براى پنجمین سال متوالى از رسیدن به یک چهارم نهایى لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. على رغم بازى توفانى قرمزپوشان آنفیلد در مقابل رئال مادرید، رافائل بنیتس بر این عقیده است که تیم او هنوز جاى پیشرفت دارد و در بازى هاى آینده بهتر از این هم مى تواند ظاهر شود: «امشب از ابتدا تا انتها خوب بازى کردیم و من از این بابت خوشحالم.
 

صحبت و تمجید کردن از چند بازیکن خاص غیرمنصفانه است زیرا عملکرد همه بازیکنان آنقدر خوب بود که من از بازى همه آنها رضایت دارم و معتقدم پیروزى حق ما بود. حضور فرناندوتورس و آروالو آربلوا تا آخرین لحظات مشخص نبود. اینکه هر دوى آنها چنین بازى را به نمایش گذاشتند بسیار خوشحال کننده بود. تورس گلزنى کرد و آربلوا تا آخرین لحظات بازى دست از دوندگى برنداشت. فکر مى کنم مادریدى ها از ما توقع یک بازى دفاعى و انجام ضد حملات را داشتند اما برخلاف آن از ابتداى بازى آنها را تحت فشار قرار دادیم. در رقابت هاى اروپایى همیشه از اعتماد به نفس بالایى برخوردار بودیم زیرا طى چند سال اخیر به نتایج خوبى در آنها دست یافته ایم.


زمانى که پاى بازى هاى مهم به میان مى آید بازیکنان هم به خوبى بازى مى کنند. مطمئنا این پیروزى تأثیر زیادى بر روحیه بازیکنان براى بازى مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر خواهد داشت. باید از به ثمر رساندن ۴ گل مقابل تیمى بزرگ مانند رئال خوشحال باشیم هر چند به نظرم بیشتر از اینها هم مى توانستیم گل بزنیم. همیشه جا براى پیشرفت وجود دارد. بازى مقابل رئال مادرید همیشه مشکل بوده است امشب هم همین طور بود.»



ناامیدى و ناراحتى تنها چیزى بود که مى شد بعد از اتمام بازى در چهره خوانده راموس دید. او که دو گل مشکوک اول لیورپول را عامل اصلى پیروزى این تیم مى دانست گفت: «دو گل زودهنگام دریافت کردیم و پس از آن در صدد جبران آنها برآمدیم که این موضوع باعث باز شدن فضا براى ضدحملات لیورپول شد از این نتیجه به هیچ وجه رضایت ندارم و باید اعتراف کنم که در بازى امشب لیورپول بسیار بهتر از ما بازى کرد و شایستگى رسیدن به پیروزى را داشت.


سعى خودمان را کردیم تا کنترل بازى را به دست بگیریم و لیورپول را تحت فشار قرار دهیم اما گل نخست و پس از آن گل دوم تمام معادلات را بر هم زد و شرایط را براى ما بسیار سخت تر از قبل کرد. جبران ۲ گل خورده آن هم در خانه حریف همیشه کار بسیار دشوارى بوده است. بازى براى ۲ تیم به صورت متوازن آغاز شد. هم ما و هم لیورپول با هدف کسب پیروزى پا به میدان گذاشتیم اما باز هم مى گویم گل اول واقعا به لیورپول براى رسیدن به هدفش کمک کرد.
 

در این مرحله از رقابت ها همه تیم ها تقریبا در یک سطح قرار دارند. این مرحله، مرحله رقابت با بزرگان اروپا است و کوچکترین حوادث مى تواند سرنوشت یک تیم را به کلى تغییر دهد اما منکر این نمى شوم که این لیورپول بود که امشب استحقاق برد را داشت. همه بازیکنان ما از این نتیجه بسیار ناراحت شده اند اما فردا تمریناتمان را از سر خواهیم گرفت و خودمان را براى بازى هاى آینده و رقابت در لالیگا آماده خواهیم کرد.»