هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

جرارد روحیه بازیکنان تیم ملی انگلستان را ستود


استیون جرارد روحیه مردان فابیو کاپلو را پس از برد 2-1 مقابل اوکراین  

در مقدماتی جام جهانی 2010 در شب گذشته مورد ستایش قرار داد.

استیون جرارد روحیه مردان فابیو کاپلو را پس از برد 2-1 مقابل اوکراین در مقدماتی جام جهانی 2010 در شب گذشته مورد ستایش قرار داد.

به گزارش سایت رسمی لیورپول در ایران، انگلستان با گل پیتر کروچ، بازیکن سابق لیورپول، توانست از اوکراین جلو بیفتد اما آندره شوچنکو در دقیقه 16 گل مساوی را به ثمر رساند. با اینحال جان تری پنج دقیقه مانده به پایان بازی گل برتری انگلستان را مقابل اوکراین زد و تا به حال توانسته تمام بازیهای خود رادر گروه خود ببرد و جرارد معتقد است که کسب نتیجه برد پس از تساوی می تواند نشانه قدرت روحی بازیکنان تیم است که توسط کاپلو به تیم تزریق شده است."

جرارد گفت:"کسب پیروزی خوشایند بود. کفر کنم 18 ماه پیش وقتی یک گل دریافت می کردیم به لاک دفاعی رفته و 20 دقیقه پایانی را با ترس دنبال می کردیم. اما این نتیجه بیش از برد برایمان ارزش داشت.واکنش خوبی در بازی نشان دادیم. شخصیت تیمی بزرگی را نشان دادیم و مستحق برد بودیم."

"عملکرد تیم  خوب بود اما فکر کنم باز می توانیم پیشرفت کنیم. همه از کسب سه امتیاز بازی خوشحال شدیم. این مهمترین مسئله است چونکه بازی سختی داشتیم. هنوز بازیهای مهم دیگری در پیش داریم. در کوتاه مدت می توان نتایج تیم را ملاک قرار داد اما تا پایان جام جهانی راه درازی در پیش داریم. هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم و امیدواریم تا قبل از شروع جام جهانی تیم قدرتمندی داشته باشیم."

انگلستان با کسب 5 برد از 5 بازی گام بلندی در راه صعود به مرحله پایانی جام جهانی 2010 طی کرد اما جرارد در مورد خطر اعتماد به نفس بیش از حد هشدار داد و تأکید کرد که هنوز کار زیادی را باید انجام دهند.

"در پایان فصل دو بازی باید انجام دهیم و اگر بتوانیم آنها را ببریم می توان شروع عالی در این رقابتها داشته باشیم. اما مهم است که دچار اعتماد به نفس بیش از حد نشویم و باید استوار به راه خود ادامه دهیم. این آزمون تیم است. ساده است تا با روحیه ای قوی به پیشواز آن دیدارها رفت و تنها فکر کنیم که باید برنده بازی باشیم."

"مهم است است که به پایان فصل رسیده ایم اما باید به تیمهای دیگر احترام گذاشت چونکه به دنبال کسب هر سه امتیاز بازیها هستیم. اگر نتوانسم در مقابل تیمهایی امتیاز از دست بدهیم که باید آنها را می بردیم، فاجعه آمیز خواهد بود."