هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

هواداران لیورپول

هیچ وقت تنها نمیمونید

آرلیو: شانس صدرنشینی را بدست خواهیم آورد

 

 

فابیو آرلیو مطمئن است لیورپول فرصتهایی را بدست خواهد آورد تا بالاتر از منچستریونایتد در صدر جدول لیگ قرار گیرد.  


فابیو آرلیو مطمئن است لیورپول فرصتهایی را بدست خواهد آورد تا بالاتر از منچستریونایتد در صدر جدول لیگ قرار گیرد.


به گزارش سایت رسمی لیورپول در ایران، مردان فرگوسن با کسب 8 برد پیاپی توانسته اند، با احتساب برد احتمالی بازی عقب مانده آنها برابر فولام، با 5 امتیاز اختلاف صدرنشین شوند.

با اینحال آرلیو مطمئن است در 13 هفته مانده به پایان فصل، رقابت برای قهرمانی در لیگ کش و قوسهای فراوانی خواهد داشت.

فابیو گفت:"فکر نکنم یونایتدیها تا پایان فصل بتوانند این نتایج را تکرار کنند، بعلاوه اینکه قرار است در اولدترافورد به مصاف آنها برویم. پس اگر همچنان به پیروزیهای خود ادامه دهیم می توانیم آنها را شکست دهیم."

"اگر می خواهیم در این فصل به قهرمانی امید داشته باشیم، هر بازی حالا حکم فینال را خواهد داشت. اگر یونایتد نبازد چند امتیاز از ما جلوتر خواهند بود، ما باید کار خودمان را انجام دهیم."

آرلیو افزود:"می دانیم که مهمترین جام از نظر هواداران و ما بازیکنان، لیگ برتر است."

"می دانیم که لیگ قهرمانان اروپا رقابتهای مهیجی است و بازی خوبی برابر رئال مادرید داریم. اگر بتوانیم این بازی را ببریم و به صعود خود ادامه دهیم عالی میشود چونکه لیورپول همیشه در آن رقابتها خوب کار می کند، اما می دانیم توجه همه به لیگ برتر است."

زمانی که والنسیا پس از 31 سال در فصل 02-2001 فاتح لالیگا شد، آرلیو در آن تیم بازی می کرد.

آرلیو افزود:"هیجان انگیز بود، مخصوصاً اینکه والنسیا مثل لیورپول باشگاه بزرگی نبود. هیچکس انتظار نداشت که با پشت سر گذاشتن رئال مادرید و بارسلونا فاتح لیگ اسپانیا شویم چونکه با آنها فاصله زیادی داشتیم."

"در اینجا، لیورپول نیز سالها لیگ برتر را نبرده اما هر فصل تیم قویتر می شود و امیدواریم این فصل دیگر قهرمان شویم."

مدافع 29 ساله برزیلی یکی از گلهای پیروزی بخش لیورپول مقابل پورتس موث را به ثمر رساند. پس از آنکه دیوید جیمز پاس رو به عقب پیتر کروچ را با دست گرفت، فابیو این گل را از روی ضربه آزاد غیرمستقیمی به ثمر رساند.

گل زدن از روی ضربات شروع مجدد چیزی است که آرلیو مایل است بیشتر در لیورپول انجام دهد.

"دوست دارم بیشتر گل بزنم، مخصوصاً از روی ضربات آزاد. در والنسیا تخصصم این بود، اما در لیورپول هنوز نتوانستم اینکار را بکنم، هر چند نزدیک به گلزنی شدم. امیدوارم بتوانم از حالا به بعد موفق شوم."

آرلیو یکی از معدود بازیکنان اصلی بزرگسال تیم بود که در ملوود (زمین تمرینی باشگاه) مشغول تمرین بود، در حالیکه بیشتر بازیکنان در اردوی تیمهای ملی خود به سر می برند.

آرلیو هیچگاه نتوانسته در تیم ملی برزیل بازی کند، هر چند در بازیهای المپیک 2000 سیدنی در تیم ملی برزیل بازی کرده بود. علیرغم آنکه اواخر پارسال پا به 30 سالگی گذاشت اما هنوز امیدوار است تا دونگا مربی برزیل او را به اردوی تیم ملی دعوت کند.

"دعوت به تیم ملی برزیل هنوز آرزو و هدفم در زندگی است. اگر همچنان برای لیورپول بازی کنم، فکر کنم این امکان وجود دارد."

"شنیده ام که مردم در برزیل در مورد دعوت از من به تیم ملی برزیل صحبت می کنند، برای همین امیدوارم در آینده این امر صورت بگیرد."

 

 

منبع : liverpoolfc.ir